Bakanlığımız, artan teknolojik olanakları yakından takip ederek kurumsal yapısını geliştirmeyi, konusunda uzmanlaşmış ve alanında yeni açılımlar ortaya koyabilen nitelikli çalışanlara sahip olmayı stratejik hedef olarak benimsemiştir. Bu amaçla 11. Kalkınma Planı içerisinde yer alan (806.1.) "Kamu personelinin dijital becerileri geliştirilerek dijital dönüşüm ve teknolojik gelişmelere uyumları sağlanacaktır." hedefine uygun olarak başta her kademede görev yapan yöneticilerimiz olmak üzere tüm çalışanlarımızın elektronik tebligat adresi almaları gerekmektedir.
Bu doğrultuda elektronik tebligat adresini nasıl alacağınızı gösteren kılavuza ulaşmak için aşağıdaki bağlantıya tıklayınız.
Not: E-Tebligat adresinin alınması sürecinde ekranda tüm kişisel bilgileriniz, adres ve iletişim bilgileriniz yer alacağından "bilgi güvenliğinin temini ve kişisel verilerin korunması hakkında kanun gereği" hiçbir personelimizin bilgisayarına Bilgi İşlem Birimimiz tarafından uzak bağlantı yapılmayacaktır.
Lütfen, bu kılavuzdaki adımları eksiksiz uygulayın. Kılavuzu dikkatli bir şekilde adım adım takip etmeniz halinde işlemleri sorunsuz bir şekilde tamamlamış olacaksınız.
E-Tebligat Adresi Nasıl Alınır?